Isnin, 27 Disember 2010

MuAhAhA!!

ini kengkawan aku mase sekolah menengah dulu...
zmn kulit xberapa nk kedut...

elok la tu, dua org pengawas pusat sumber, dua org lg pengawas sekolahh..
memg skema habis lah!!!
ha, yg berbaju blazer merah tu pengawas pusat sumber, dan yg berbaju kurung putih
tu pulak pengawas sekolah, tp hampeh, tak de lah skema sgt..
kahkahkahkah..


                                              

hahahha...gmbr BFF aku ade, aku pn kene ada jugak ler.. mane aci....
aku ni xdelah baik sgt, tapi setiap insan tidak sesempurna sebagaimana firman Allah s.w.t 
yg bermaksud :
 “Wahai manusia, sesungguhnya Kami menciptakankamu dari seorang lelaki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku supaya kamu saling kenak  mengenal, Sesungguhnya orang yang paling mulia di antara kamu  di sisi Allah ialah orang yang paling bertaqwa di antara kamu.  Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Mengenal  “( Surah al Hujuraat : 13 ) 

 sempurna ke hidup tanpa kwn di sisi??
                               sesungguhnya insan yang kamil itu adlh insan yg sgt istimewa..
                                                                          http://www.emocutez.com

                                                               Ku tatap gmbr wjhmu
-NURULAIN BINTI MOHD RASHID-
 single, mingle n simple
'kome!','kome!', 'kome'! cerita baik punye!!nilah kwn aku dari form 1 sampai skrg ler...
msti xpercaya kn mcmmane boleh kekal???
nk tips???
jom ler...xpyh lah..cukup ler sekadar berkawan tu niatnya ikhlas..
kami kmbr tp lain mak n bpk..
BFF ever, ever, and ever!!


http://www.emocutez.com
Yg agk rendah tu, namenye Azwani binti Mohamad Ali, mane glamor facebook dy, Azwani Wawa,
 tggi orgnyer cume dlm gmbr tu agk rndh ckit berbanding dgn yg biasa dilihat..
huahuahua..
Azwani Wawa ni mcm aku gk, 'peghoknye' teramatlah kuat. bergema blik sblh menyebelah,
'agk menarik di situ' trademarknya..

azwani wawa ni bila aku ajk dia mkn meggi, dia "jom!!!!"
suke die ek...
Ha!!yg sblh dy pulak orgnye rndh tp tggi pulak dlm gmbr ni yea??
pelik tp benar..
Saldatul Nadhrah binti Ismail name diberi.....

kwn aku yg seorg ini pulak dia suke mkn...dia ckp, mkn bila dah lapor, 
bila dah kenyang, duduk diam2 jgn bsing..
dy ni suke sgt lau gelak bile aku berckp, katenye aku ni ckp mcm 'train' kt railway Station tu..
kuikuikui....
almaklumlah, lidah ni berbelit2 je kejenyer..
  
Ha yg tiba2 nk bergaya gune bakul bunge ni 'the skema gurl'...
skema gurl bkn dari sgi pkaian, tp dari sgi gaya..
itu yg pnting...
namenye NurSuhaila binti Ahmad Zulkefli
dy ni dok manjung tu...
bkn mahjung ek???
dy ni pn suke bg ceramah kt aku, tp yg berkaliber la, xknlah yg xgune
ye idak??
hahahha..aku rase yg mane berkwn dgn aku, msti lidah mereka tergeliat sekali..

Oleh itu, berkwnlah selagi anda mampu...
mampu dari sgi membuatkan hidup anda bahagia dan sebaliknya..

http://www.emocutez.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan